17

2011-06-03 @ 11:59:14
Imorse var jag som sagt och lämnade bästa SK09 på Arlanda. Riktigt sorgligt faktiskt :( Inte kul att se de gå igenom security, men samtidigt var jag ju glad eftersom jag vet hur kul det kommer bli för dom och hur mycket dom längtat.. Blandade känslor! Åkte iaf hem igen med Lulus föräldrar och kom hem till mig och åt lite frukost med pappa och syrran (klarade inte att äta särskilt mycket 05 imorse :P).

Nu ska jag plugga det sista. Detta är den sista inlämningen, svenskan skiter jag i nu (kommer ändå inte bli klar och vi har ju hela nästa termin på oss..) sen är tvåan färdigpluggad! Yeeey xD Efter det ska jag umgås lite med syrran!
What? Ett träd har gått itu :O Utanför mitt fönster! Så fort man inte är hemma så händer nått.. :P

Ha en fin klämfredag på er ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0