Back

2011-06-12 @ 16:50:21
Ä-N-T-L-I-G-E-N-! Nu har internet kommit tillbaka, efter en alldeles för lång frånvaro! Man känner sig lite handikappad av att inte ha tillgång till internet :P Kunde ju inte ens använda skolans datorer, eftersom vi slutade i fredags och inte hade några lektioner i veckan.. Dock måste jag säga till mitt försvar att min hemska abstinens mest beror på att mina fina vänner befinner sig i Japan! Hoppas de har haft det bra!

Sen sist har det hänt massa iaf - ett hemskt jobbigt och svettigt Friskis-pass, skolavslutning (Lalle (en lärare) rockade loss, haha!), sett St:a Ragnhilds utspring och blivit sjukt sugen på att ta studenten, grattat syssling till studenten, passat kusinerna, badat i sjön (freezing!) och idag har jag varit på Skansen och myst med kusinerna!

Nu ska jag boka flyg till Manchester i juli med Felicia och Louise (som befinner sig i Japan) och peppa inför jobbet som börjar imorgon! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0