Born to hand jive baby

2011-06-02 @ 10:40:16
Grease var grymt! Riktigt bra! Tack Linnéa för att du "bjöd" in oss :D Du var awesome! DU är Patti Simcox ;) Nu har jag hand jive-låten på hjärnan och försöker lära mig dansa som de.. Haha.

Idag ska jag hänga med Emilia i Södertälje, typ leta sommarkläder och en avslutningsklänning till Emilia (om jag hittar nån så köpar jag den, men jag tror jag tar en "gammal" klänning på avslutningen annars). Men det ska bli kul att träffas, det blir alldeles för sällan!
Senare ikväll ska jag hem till Louise och lugna henne, hjälpa henne packa, vara axeln hon kan gråta vid eller den hon kan flumma med. Hon kommer freaka ut på nått sätt, de åker till Japan imorgon! Ska sova där och va med och vinka av dem på Arlanda, snyft!

This car ca be automatic
It's systematic
It' hydromatic
Why, it's grease lightning
Kommentarer
Postat av: Felicia

Keep talking, oooh, keep talking!



Kenickie. <3

2011-06-02 @ 18:57:55
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0