Dag 12 - I min handväska

2011-06-22 @ 13:10:26

Jag hade tänkt ta en bild på de oföränderliga föremålen i min handväska men eftersom jag är på jobbet så går det ju inte. Dessutom stör jag mig på hur seg jag är med den här listan så jag orkar inte vänta längre. I min handväska har jag allt, och jag har den alltid med mig - överallt! Dessutom byter jag väska nästan lika ofta som jag byter outfits. Men det är en liten skara items som alltid hänger med i alla väskbyten. 

- mobilen
- nycklar
- kalender
- pennor
- plånbok
- necessär med nödvändigheter
- läppglans
 - solglasögon (på sommaren)
- oftast ett paraply

Det
är faktiskt ganska otroligt att jag inte glömmer de här sakerna oftare eftersom jag måste flytta över dom till en annan väska ganska ofta. Men det är väl en vana typ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0