Dag 13 - Den här veckan

2011-06-23 @ 11:33:45

Vecka 25
Midsommarveckan vilket betyder 4 arbetsdagar och 3 helgdagar.

Måndag
- Åkte till jobbet tidigare än vanligt, var supertrött fram till lunchen. Jobbade till 17, åkte till McD's och åt, åkte hem till Lousie för att direkt vända i dörren och bege mig till Arlanda tillsammans med hennes föräldrar. Väl på flygplatsen tog vi en kaffe och invändade the aircraft! Hälsade på mina kompisars föräldrar och väntade lite till. Till slut kom dom, mina fina japanesvänner! Ett kramkalas och en present senare var vi påväg hem till Lousie igen där jag bara hann med att se en den av uppackningen innan min moster kom och hämtade mig och vi åkte hem till mig. När jag kom hem dog jag. Literally. Av trötthet, omskakande upplevelser (inte jätteomskakande kanske) och mensvärk. En otorligt lång dag.

Tisdag -
Gick upp ännu tidigare än måndagen för att åka och överaska mormor, som fyllde 75 år, innan jobbet. Hon blev överaskad och rörd. Fina mormor! Sen var det jobb, tårta (kollegas 45-årsdag), skyfall och uteblivet våldsgästande som ersattes med Harry Potter 1 ist.

Onsdag -
Jobbade. Åt midsommarbuffé i matsalen (gratis, hehe), var på handledarkurs, kollade på SATC med syrran och Caroline och pratade med Fika i telefon.

Torsdag -
Idag. Nu jobbar jag. Var här tidigt, men är trots allt pigg :) Snart ska jag äta (kul info va?). Efter jobbet ska jag träffa tjejerna för McD's-mat, catching up och midsommaroutfit-shopping. Efter det blir det till att åka hem och förbereda morgondagens fest.

Fredag -
Midsommarafton! PAAAAARTEEEY! Typ. Vi ska på en stor fest med alla grannarna och vänner (ca 150 pers) - äta traditionell midsommarmat, sjunga och dansa all night long! Kanske ett nattdopp oxå, in på lördagsmorgonen..

Lördag -
SOVA! Ska bara sova, softa och äta massa onyttigt. Om man orkar kanske det blir en återställarpromenad. Eventuellt.

Söndag -
Final recovery innan jobbet och v. 26.

Känner
att detta var en väldigt bra vecka! Massa bra har hänt, och kommer hända. Great :D

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-12 @ 21:14:59
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0