Dag 15 - Mina drömmar

2011-06-29 @ 16:02:38

Jag höll på att börja skriva om mina framtidsdrömmar (såsom att plugga i London and such) men sen såg jag att det finns en "mina ambitioner" som passar bättre till det. Så detta får handla om mina "sovdrömmar"..

..Som jag aldrig kommer ihåg. Jag drömmer (precis som alla andra) jättekonstiga, orealistiska, irrelevanta drömmar om nätterna men så fort jag vaknar så glömmer jag bort dem. I hate it! Jag vill komma ihåg vad jag drömmer. De är så udda att de borde kommas ihåg, men nej. 

Den
enda drömmen jag kommer ihåg handlade om råttor! Jag var på min lågstadieskola, ute på skolgården. Det var nästan inga andra där (bara några "statister" som jag inte kände) men det fanns råttor. Stora, vita med stora svarta ögon - superäckliga! De sprang iaf omkring på trädgrenarna där och jag typ kollade på.. Och det skummaste var att allt var tecknat som i "De tre vännerna och Jerry". Det var en konstig dröm det.

Dagdrömmer
gör jag ganska ofta, typ när man har tråkigt och inget att göra. Då drömmer jag om framtiden, alltså mina ambitioner ;)

Sweet dreams på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0