Dö kärnkraft, dö!

2011-06-03 @ 14:14:32
Fy f*n för kärnkraft säger jag bara! Kunde vi inte fått en liiiiiite roligare kompletteringsuppgift?! Diskutera för- och nackdelar med kärnkraft.. Så opepp! Sitter inne och försöker formulera mig på någorlunda proffessionellt sätt men nej. Det är soligt, ledigt och det allra sista på mardrömsåret, snälla ge mig ork att göra klart!

Medan jag fortsätter med detta får ni kolla in mina nya skor som införskaffades igår när jag shoppade med Emilia :)
Mina nya working shoes! Väldigt enkla men less is more, you know ;) 249:- på DinSko

Köpte även en mörkblå långklänning från hm och ett par skitsnygga svarta jeans med högmidja från BikBok. Nu är det bara lite skjortor, sen är jag fit for work! Just det, ska skriva ett inlägg om mina föräldrar.. Kommer upp inom kort :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0