Dropp dropp

2011-06-21 @ 17:10:06

Precis när klockan passerat 17 så börjar regnet ösa ner. TACK GUD?! Och detta ska föreställa årets ljusaste dag (sommarsolstånd), my ass! Jag är trött, hungrig och fryser. Anledningen till att jag inte vill röra mig från kontoret är att jag endast har en tunn cardigan med mig att ha över t-shirten (bar tänkt, Annika!).

Får
sitta här och vänta tills Louise har ätit upp sina jordgubbar så att vi kan åka och våldsgästa Felicia (som vägrar svara på sms?!) Får nog ta och mentalt börja ställa in mig på att jag kommer bli blöt, jätteblöt, när jag väl lämnar mitt torra kontor!

Felicia,
jag kommer behöva låna ett par torra strumpor när jag kommer till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0