No access

2011-06-13 @ 19:49:58
Första dagen på jobbet avklarad! Jag är redan uttråkad.. Det är ju kul att jobba för att få erfarenhet, träffa andra människor som man annars inte skulle lära känna  och för att man får betalt (haha) men mina arbetsuppgifter är riktigt långtråkiga. Dessutom har jag ju jobbat där tidigare så det är inte lika spännande längre..

Dagen började med ett besök hos HR för att skriva på lite avtal, få passerkort och bli välkomnad. Sen hälsade jag på alla på min avdelning och fick instruktion av arbetsuppgifterna. Dock hade jag inte fått access beviljad till en sida (som jag behövde för att kunna börja) så jag fick vänta. Hela förmiddagen. Efter lunchen kunde jag börja jobba och hann tröttna innan arbetsdagen var slut :P

Har precis ätit middag, nu ska jag bara softa. Är galet trött, har redan hunnit vänja mig vid sovmornar. Inte bra :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0