Skåprensning

2011-06-01 @ 13:45:41

Vilken kort och konstig skoldag det var idag. Vi gjorde liksom ingenting.. På morgonen så lämnade vi tillbaka böckerna, städade skåpen och fick reda på våra allmän rättslära-betyg (jag fick MVG!). Sen hade vi supermegalång hål innan vi hade en 15 min lång debatt. Debatten gick sådär, jag satt mest och höll med de som jag debatterade emot och fattade inte riktigt hur jag skulle kunna försvara något jag inte själv tror på. Aja, nu är det över! Fick även reda på engelskabetyget, fick VG. Inte lika nöjd med det. Men man kan inte förvänta sig mer heller eftersom jag praktiskt taget skitit i engelskan i år och lagt energin på annat ist :P

Nu
är jag i fasters lägenhet och tänkte plugga lite (nej det är inte klart än) innan vi ska mötas upp för avslutningsmiddag (för de som drar till Japan) eftersom de kind of har sommarlov nu! Efter det blir det Grease

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0