Sweethearts

2011-06-05 @ 13:13:47
Sitter och chattar lite smått med mina bästisar som befinner sig i Japanland (gillar inte Japan..). De har inte så mycket Internet-tid men några korta mentalitetsstatusar har jag fått :) De verkar ha det bra, och det är ju faktiskt det viktigaste (gud vilken ängel jag är, va?) Jag blir galet avis varje gång jag hör från dem.. Jag har aldrig haft någon längtan att åka till Japan, men två års pepp talk för Japanresan har väl påvekat mig antar jag. Dessutom var det ett tag sen jag var utomlands nu, så abstinenesn börjar komma krypande..

Nu ska jag kontakta Felicias och Louises föräldrar och planera Englandsresa, haha. De är ju i Japan och det känns som att jag går bakom ryggen på dom (eftersom de inte direkt har särskilt stor chans att påverka..) men jag hoppas det är okej. (Det blir ju liksom bara dyrare ju längre man väntar..

Changing subjct totally.. Kolla vad söta:
Om jag någonsin blir hundägare så ska det bli till en sån här sötnos

Eller en sån här! Aaaaah, så sööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0