Technical difficulties..?

2011-06-08 @ 13:28:11

Vet att ni har saknat mig ;) Och nej, ni behöver inte känna er dissade.. Jag ville blogga igår (jättemycket) men det är nämligen så att mitt internet dissade mig och inte ville fungera :( Imorse försvann typ all vår el oxå när jag skulle göra frukost (Gud har något emot min elförbrukning alltså!).

Igår
var en händelserik dag, men ändå inte. Först försov jag mig, men det gjorde inte så mycket eftersom jag inte började förens 12.40. Men jag var ändå tvungen att skippa frukosten, springa till bussen och sminka mig på väg in till stan. Väl i Södertälje så mötte jag upp Olivia och åt frukost/lunch och catchade up lite :)
Sedan begav jag mig till skolan för min enda lektion (trodde jag). Det visade sig att jag inte hade någon alls.. Vi fick veta våra betyg i geografi och naturkunskap (VG och MVG!)

Efter
det gick jag och Ida och fikade i Tumba, blev mycket fika igår, haha! Sen åkte jag till Södertälje igen för att göra en synundersökning (till körkortsgrejen) Jag fick sällskap av Emilia, som jag mötte på stationen. Undersökningen gick bra, jag ser!

Sen
åkte jag hem och irriterade mig på att Internet inte funkade.. Nu ska jag in till stan och träffa Carro! Vi hörs! (Nu börjar den här datan också dampa på mig! Vad är det som händer?!)

Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: Hahaha ja behåller den fån JC, så snygg!

2011-06-08 @ 17:58:49
URL: http://karkulahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0