Wednesday

2011-06-22 @ 08:51:10

God morgon! Nu sitter jag här i min osköna kontorsstol (varför har inte jag en skön, mjuk, ergonomisk som alla heltidsanställda?!) och är trött. Igen. Igår var jag faktiskt pigg, trots tidig uppstigning och mormorsfirande på morgonen. Men idag är jag helt död. Kollade på film till midnatt igår så jag vet till och med anledningen vilket gör det hela lite mer irriterande.

Funderar på att börja jobba snart eftersom jag faktiskt får betalt från att jag kommer. Men nja. Jag ska slösurfa och läsa körkortsboken lite till. Hehe.
Jag har äntligen fått kontakt med Felicia oxå. Det var ju för väl. Blev nästan orolig. Men nu visade det sig att hon faktiskt var hemma igår vilket betyder att jag hade kunnat våldsgästa. Sket ju i det för att inte behöva stå där som en idiot om hon inte skulle varit hemma. Jaja, nästa gång!


"Lågt flygande flygplan" Wtf?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0