What to do?

2011-06-12 @ 19:50:18
Jag sitter och funderar på hur jag ska göra med min lista. Jag började ju 1a juni för att det skulle bli ett inlägg per dag hela månaden. Men nu har jag ju varit internet-lös i flera dagar och följaktligen så ligger jag ju flera dagar efter. Detta kanske inte verkar vara ett stort problem, men för mig är det det. Jag är sjukligt pedantisk och ett riktigt kontrollfreak och allt sånt som ni kunde läsa i Dag 1 - Presentera mig själv. Jag vet att jag, men förmodligen ingen annan, kommer störa mig oerhört mycket på att inte alla inlägg på listan kommer upp nu i juni. Så vad ska jag göra?

Flera inlägg per dag tills jag är ikapp igen..?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0