Alone

2011-03-16 @ 16:11:51
Hejsan! Idag så hade jag ju prov i Allmän rättslära, och gissa vad? Jag var den enda där från min klass.. Alexander kom efter ett tag men sen var det bara vi som gjorde provet. Ambitiös klass jag har va? Alla andra har typ någon kollektiv strejk från juridikproven. Men provet gick bra iaf!
Sen har vi fortsatt jobba med vårat natur-projekt, haft engelska och matte. På matten var alla trötta och flummiga, konstigt nog eftersom det var en av de kortare dagarna, men iaf så kastades det sudd-bitar på varandra och allt på genomgången ifrågasattes.

Nu blir det lite plugg innan träningen. Ska börja packa oxå, drar till fjällen på fredag (y).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0