Chokladkulor

2011-03-31 @ 18:06:52

Hejsan, sitter hemma hos faster och äter upp chokladkulorna som egentligen ska vara topping på chokladmoussen, hehe.. Har hängt här sen vi slutade. Nej just det, vi köpte glass efter skolan så vi dröjde lite i Tooooomba :)  Myspys!

Snart
(hoppas jag) kommer resten av familjen hit, vi ska bli bjudna på mat, bland annat chokladmousse (utan chokladkulor, hehe)! Faster min  har nämligen fyllt år, 47 närmare bestämt. Gamla tant. Haha! (hon kommer flå mig levande om hon ser detta..)

Fick
nyss provsmaka moussen och guuuud jag dör vad gott! Choklad är lugnt det bästa som finns (y) Bästa snabbaste njutningen, eller vad var det Felicia? ;) (internskämt, som egentligen inte borde dras på bloggar :P)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Snabbaste njutningen ;D

2011-04-01 @ 10:24:22
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0