Fruktsallad

2011-03-29 @ 21:58:14
Har precis tryckt i mig pannkakor, snart blir det tydligen fruktsallad. Får trösta mig med att frukt faktiskt är nyttigt (y) Annars är denna dag inget man vill skryta med ur ett matintagsperspektiv. Vi var nämligen bara tre st på latinen, vilket betydde jättemycket kaka till oss :P Hehe.... Men latinen gick faktiskt (till min stora förvåning) bra! Dock så måste jag tyvärr meddela de som inte var där att de missade en del, ganska mycket faktiskt..

Sedan åkte jag hem till Louise och hängde där ett tar innan vi begav oss till Friskis och insåg att det var medel styrka istället för det bas-pass som vi brukar gå på. Ledaren var tydligen sjuk och vikarien tyckte det var roligt att utmana (läs: plåga) oss med ett extra hårt pass.. Det var jobbigt. Men det känns bra nu efteråt :)

Ja, fruktsallad var det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0