I am Woman

2011-03-30 @ 23:09:47
Har suttit och skrivit på min kaffeanalys sedan förra blogginlägget, är helt seg i hjärnan som jag alltid blir när jag koncentrerar mig mycket och intensivt. Varsegod att dra så många blondinkämt ni kan komma på utifrån det yttrandet ;D Lyssnar på soundtracket till Sex and the city 2 oxå, därav rubriken :)

Är snart klar med kaffet snart iaf, så skönt! Älskar när man börjar närma sig slutet på en uppgift (y) Dock så tror jag att naglarna får vänta, sömn prioriteras högre än manikyr för tillfället (för två år sedan hade den prioriteringen chockat mig.. Då gick jag inte andra året på gymnasiet :P). Imorgon har jag sovmorgon eftersom samhällslektionen är inställd pga fotbollscup på skolan (jag älskar den cupen just nu!) :D

Natti gott folk
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0