Ich bin zu Hause

2011-03-01 @ 13:42:53
Hej på er! Nu är jag hemma igen från Berlin! Missed me?? ;D
Har haft en superbra weekend med familjen i den tyska huvudstaden. Har gjort massa och är helt slut nu.. Tur att man kan komma hem och vila upp sig emellan resorna, hehe xD

Ska lägga in bilderna snart så då kommer det upp på bloggen! Tog dock inte särskilt mycket bilder, var mycket shopping och det kan man ju inte direkt ta kort på :P Men förutom shopping så har vi hunnit med allt man bör göra när man är i Berlin och lite till. Har gått massa (vi gillar att gå tills fötterna värker, haha!) men det var mysigt ändå. Det var sol varje dag, inga minusgrader och ingen snö så långt ögat kunde nå, det var VÅR mina kära vänner!
Just nu har jag jätteont i min arm oxå, har varit och vaccinerat mig..

Well, later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0