I'we

2011-03-23 @ 16:18:19
Dagen började hastigt med att springa till tåget för att inte komma försent till Allmän rättslära-lektionen (omg, vad duktig flicka jag är!). Rättsläran fortsätter och jag förstår ingenting igen, har precis fått kläm på det vi hade prov på förra veckan. Men nu har vi börjat men naturrätt, vilket jag inte kan någonting om. Dock så kunde jag och Ida briljera med våra latinkunskaper (y) Lex aeterna (= evig lag) bland annat, bra att kunna va?!

På naturkunskapen så började vi med att göra livscyklar ur miljöperspektiv (typ?) och vi har fått i läxa att analysera kaffe! Hur underbart?? Ska göra en kopp och börja på den snart :D Dock befarar jag fler argument till en minskad kaffekonsumtion.. Hmpf.
Sen har jag ätit äcklig lunch (fast det får man egentligen inte säga om mat), haft en flummig engelskalektion och ett matteprov. Nu har i alla fall halva veckan gått!
Massa vårkänslor med Vitamin Well's :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0