Japan

2011-03-13 @ 21:00:32
Det enda alla pratar om just nu (förutom melodifestivalen möjligtvis) är Japan-katastrofen. En jordbävning, en tsunami och risk för härdsmälta när kylningen i kärnkraftverken slutar fungera. Dödstalen stiger för varje nyhets-uppdatering och katastrofen blir bara större och större ju mer man får veta om den.
Jag tycker så synd om alla som mist sina hem och familjemedlemar. R.I.P

Dit är det tänkt att några av mina klasskompisar ska åka om 25 dagar (med skolan). Just nu vet jag inte om jag ska hoppas på att resan blir av, för deras skull. De (flesta) har väntat på den här resan i flera år. Eller att den ställs in. Jag vill inte att mina älskade kompisar råkar ut för något där borta. Självklart vill jag ju att de ska åka, det är ju ett otroligt häftigt äventyr. Men efter detta känns det lite osäkert..

Pray for Japan ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0