Messmör

2011-03-05 @ 11:03:27
Finns det någon som gillar messmör?? Det är så ogott! Vi har tydligen det hemma ser jag nu, undrar varför? Anyway, så har jag varit och tränat mina småtjejer nu :) De var duktiga som vanligt (för bra för sin ålder, tycker jag). Hade bara förberett mig på tjejer som knappt kunde åka skridskor, ist övar vi baklänges-översteg och snabba vändningar.

Får se vad som händer idag, det är lite halvplanerat och ganska preliminärt. Antingen (förhoppningsvis) blir det bio, igen, men inte med samma sällskap. Eller så tänker jag tvinga Felicia att göra något med mig, hon verkade inte ha något för sig :)

Btw, om SSK vinner dagens match (och lite andra lag förlorar/vinner) så blir Södertälje en slutspelsstad igen! Håller tummarna :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0