Mysigt

2011-03-06 @ 13:43:56

Sitter hemma hos Felicia och gör ablosut ingenting, haha! Det blev ingen bio igår så jag åkte och våldsgästade Felicia. Vi tvingade hit Louise oxå. Vi hade en del planer på att faktiskt göra något vettigt med sista riktiga lovdagen men det slutade med att vi köpte massa godis, tog en promenad och pratade, hela eftermiddagen, kvällen och natten. Vi har klagat, haft massa kärlekssnack, egoboostat oss och planerat framtiden. Vi måste ha slagit världsrekord i babbel, haha! Sent igår kom vi på att bussarna inte gick så vi sov här :) 
En riktigt mysig avslutning på lovet! 

Dagen kommer
bli en riktig segdag! När jag väl orkar ta mig härifrån så måste jag tvinga mig själv att plugga, öörrggh! Sunday, bloody sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0