Silver

2011-03-27 @ 22:20:10
Har varit upptagen med SM hela helgen, hann inte blogga igår. Men det har varit grymt kul! Mina tigrar var superduktiga, var jättestolt! Flicklaget behöll sin titel som svenska mästare. Dock gick det inte enda fram i min final (junior), vi förlorade stort med 12-4 :/ Men det är ju improvement från förra årets brons i alla fall :)

Idag försvarade ungdomstjejerna sin titel som svenska mästare i ungdom! Otroligt bra match som de vann med 16-7! Och jag spelade med damlaget mot tränarna, superdålig match som tränarna vann :( Gubbarna spelade ganska fult, så vi var en aning irriterade efteråt, en tjej gick av under matchen för att hon var så arg.. Men det gör inget för JSK TOG SM-GULD! Efteråt blev det traditionsenligt middag på restaurang i P-hagen :D
Alla matcher finns på http://www.sollentunahc.se/ om ni vill kolla in highlights!

Här kommer lite bilder från helgen:
Mina tigrar!
Barnen var med såklart ;)
Flicklaget tar SM-guld!
Efter matchen. Glada trots förlust! "Silver är ju fint"
Svenska mästarna.. Grattis till er!
Bäst ändå :D
Maddo och Eve shakar loss efter silvret ;)

Bästa och snyggaste ungdomslaget! Bild från Josse, glömde kameran (igen!).

Toppenhelg med massa roliga minnen! Igår var Felicia och Axel och kollade, synd att de inte fick se en vinst men det var en rolig match i alla fall :) Tack för att ni kom!

Nästa år tar vi juniorguldet också! Be so sure!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0