Stryka

2011-03-16 @ 17:43:11
Nu har jag skrivit en faktatext om siden, eller ja snarare ordbajsat ner nått knappt förståeligt. Men jag har gjort det iaf. Så nu kan jag gå och stryka det från min to-do-lista (Y)

Haha, jag kom just på att man kan tro att jag ska ställa mig och stryka kläder om när ser rubriken. Kanske inte låta särskilt skrattretande men det är nämligen så att jag strykit kläder en gång i hela mitt 17 år långa liv.
Inga kläder kom till skada (som tur är) men jag levde upp till min hårfärgs rykte so to speak.. Jag fattade nämligen inte hur man stängde av strykjärnet.. Var tvungen att fråga mamma, som tittade mycket besviket på mig och förklarade att jag skulle dra ut kontakten...... Ja.
Kontakten ja.. Fysik är inte min starka sida, hehe :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0