Vindruvor

2011-03-15 @ 22:41:27
Är galet trött efter friskis-passet, konstigt. Brukar inte vara supertrött men jag antar att det är positivt.. Ska nog lägga mig snart. Men först måste jag läsa igenom alla anteckningar från allmän rättsläran. Fattar fortfarande inte allt, men jag tror att det mest kommer handla om lagtolkning och rättshierarkin (rättskällor) samt att tolka regeringsformen. Det har jag ganska bra koll på och om jag inte skulle kunna det så skulle jag ändå inte hinna lära mig det till imorgon, haha!

Ni fattar förmodligen inte vad jag babblar om och bryr er säkerligen inte om vad jag har prov på men ändå.. Nu ska jag get back to regeringsformen och fortsätta proppa i mig vindruvor (mycket underskattad frukt, otroligt gott!).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0