Bröllopsdag minsann

2011-05-30 @ 22:45:35
När vi kom hem efter träningen så stod pappa och lagade mat. Bra tänkte vi (jag och syrran) eftersom vi haft ännu en mardrömsträning och behövde dränka våra (kommande) smärtor med lite  mat (okej, det där är helt irrelevant och helt oförståeligt..) Men nej, så blev det inte alls! För idag, för 19 år sedan, sa mina föräldrar ja till varandra och det ska man ju fira! Så det blev champagne och finmiddag! Inte illa efter hårdkörningen kan jag lova ;D
Grattis mamma och pappa!

Nu har vi fått höra om mammas London-äventyr och ätit Jelly beans, typ Bertie Bots bönor i alla smaker (från Harry Potter) fast med enbart ätliga smaker! Det var coolt :) Och nu ska jag.. göra nått. Vet inte riktigt vad. Pallar inte plugga mer, borde men vill inte. Kanske ska sätta på en film? Jag börjar faktiskt 11 imorgon, *high five* ;D

, puss på er! Vi hörs imorgon :)
Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Tack, puss <3

2011-05-31 @ 07:23:11
URL: http://karkulahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0