Done

2011-05-05 @ 22:00:08
Äntligen klar med juridikuppsatsen! Yes!
Känns som att jag hållt på med den hur länge som helst utan att komma någonstans (eftersom det både är oerhört komplicerat och väldigt tråkigt). Men nu är det inskickat, klart och struket från listan! Många punkter som avklarades idag (läxförhör, simning, NP-förberedelse och juridikuppsats). Det gillas!

Resten på listan får vänta. Är seg i huvudet efter otaliga timmar av ordbajsande så nu ska jag bara kolla upp några fina formuleringar och tips till morgondagens NP i engelska, writing. Sen blir det Egoboost magazine!
Jag skiter i vad som står i NP-häftet om att vi "millennials" har orealistiska förväntningar och för bra självförtroende, jag ska bli en cool karriärkvinna med stil och auktoritet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0