Grattis...

2011-05-30 @ 10:02:18
...alla TG-studenter! Hoppas ni får en toppendag på flaket ;D Ooooch vet ni, vet ni?! Detta betyder att det endast är ETT ÅR kvar tills jag står där på ett flak med vit mössa och skoskav och hoppar till nostalgimusik..! Åååh, hihi x) Lite ofattbart nu, men det kommer.. :D

Ja, tack vare studenten på skolan så är jag ledig idag, skönt. Dock ska dagen spenderas med att göra klart det plugg som jag borde gjort klart i helgen.. Inte så kul, men nödvändigt! Och jag har ju redan motivationsformuleringen klar (jo, jag behöver faktiskt en sån för att kunna övertala mig själv att plugga) nämligen att detta är det sista i tvåan! (Behövs inte mer än så!)

Men först; frukost!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0