Help

2011-05-28 @ 13:10:44
Nu har jag gjort något min mamma förbjudit mig att göra (när hon är borta alltså) och som jag aldrig gjort förut (utan vuxen människas uppsikt). Nämligen satt på en maskin med tvätt. Vit tvätt till råga på allt.
Jag hoppas att jag la i sköljmedel resp. tättmedel i rätt hål :O Och att jag inte tagit för mycket! Varför är det så otydligt på paketen hur mycket man ska lägga i?! Som att man vet hur många kilo tvätt man har i?

Asså nu ger jag kanske intrycket av en bortskämd, korkad dum blondin som inte har någon aaaaaaning om hur man gör nått fysiskt arbete annat än typ manikyr. Men det är jag inte. Dock så är tvättning en brist i min uppfostran.. Men jag håller på att lära mig nu. Det borde inte vara så svårt.. Väl?

Jag uppdaterar om någon timme om hur det gick med tvätten! Btw, hur lång tid tar det att tvätta en maskin?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0