Icke existerande självdisiplin

2011-05-02 @ 21:13:00
Hemma, nyduschad och uppvärmd, efter träningen! Det var riktigt skönt att träna, behövde få ur mig all instängd energi. Vi körde 5 km-rundan idag, gick ganska bra faktiskt, bättre än jag trodde! Det var väldigt kyligt dock :(

efter den så väl fungerande lagterapin mår jag mycket bättre! Har varit lite nere ett tag vilket inte blev bättre av ett telefonsamtal idag.. Men nu känns det bättre :) Tänk att allt som behövdes var en springrunda med bästa lagkompisarna?!

Resten av kvällen borde spenderas med juridikuppsats-ordbajsande eller geografi-repetition eller varför inte lite franska-babblande? Men jag har verkligen ingen lust, hur mycket jag än kommer hata mig själv imorgon för att jag har allt kvar då.. Jag har iaf inget som ska vara klart till imorgon :)
Kanske kommer upp lite bilder från Turkiet, vem vet?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0