Ingen Saade

2011-05-10 @ 22:23:34
God kväll på er! Här sitter jag framför teven och väntar på sötnosen Eric Saade, men så upptäcker jag att han minsann inte ska va med i dagens semifinal, hur surt?! Har ju suttit och hört massa värdelösa (hur dåliga är resten av Europa på att välja låt?) bidrag i onödan.. Ska gå och göra nått annat ist :P
Hihi.. :)

Vilken underbar dag det varit idag! Guuuud asså, helt awesome väder och typ ingen skola. Dessutom har jag tränat så jag kan känna mig stolt över det oxå :) Efter den korta (onödiga) geografilektionen så åkte jag till Felicia och slängde av oss kläderna (haha, inte alla men det mesta) och spenderade eftermiddagen på hennes terass, mys! Sen så drog vi till maren och åt middag innan Friskis. Kan det bli bättre? Nu är det försommar på riktigt (efter premiär-vistelsen på maren)!
Kommentarer
Postat av: Felicia

Som om inte vi valde en skitdålig låt? xD

2011-05-11 @ 17:00:46
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0