Jewelery

2011-05-19 @ 18:26:38
Hejsan! Friluftsdagen var som väntat tråkig, och den blev aldrig "rolig trots allt". Inte blev det bättre av hemska idrottslärare (kommer de från en annan planet eller?) eller att vi behövde gå 6 km, i regn. Dock fick jag inte ont i fötterna men var helt slut i benen efter gårdagens fys.

Efter hemfärd med en proppfull buss så hamnade jag, Louise och Felicia på McD's i Tumba. Varför är det alltid vi? Det var gott iaf :) Sen åkte jag hem och gick förbi farmor. Det var trevligt och vi kollade igenom alla gamla smycken hon har. Hon fick massa när min gammelfarmor och gammelmormor gick bort. Vissa smycken var riktigt fina!
Sen dess har jag inte gjort något alls. Så himla oproduktivit.. Men uppsatsskrivande om Shakespeare känns inte superlockande :P

Ska försöka motivera mig lite nu. Nått måste jag ju göra :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0