Måste göra

2011-05-28 @ 12:15:18
Är det för sent för att säga god morgon? Det är egentligen inte riktigt "god morgon" för mig eftersom jag vaknade för över en timme sen och har hunnit få i mig frukost, men jag har fortfarande på mig pyjamasen. Vet inte vad jag ska sätta på mig. Har inga planer alls för dagen, förutom middag hos farmor och farfar. Ska nog ägna dagen åt att göra allt sånt tråkigt som man måste men aldrig vill göra. Typ plugga, städa, måla naglarna, sortera bland skorna (stoppa undan vinterskorna och ta fram sommarskorna), rensa lådor (varför sparar man så onödiga saker?) osv. Kul va?

Igår hade vi en riktig Annika-pappa-kväll. Jag kom på att jag nästan aldrig gör något med bara pappa, så nu var det bara vi. Vi köpte hem thaimat, pratade om massa jobb och framtidsplaner (jag och pappa gör alltid det, vet inte varför..), kollade på Inglourious basterds och satt och repeterade replikerna (haha, nördigt värre). Jag fattade det mesta av franskan, awesome!! Jag gillar den filmen, dels för att jag är en historianörd men den är väldigt rolig och välgjord. Den innehåller många speciella och coola karaktärer. Dock mår man lite illa efteråt, den är ju inte direkt censurerad, någonstans.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0