Medel

2011-05-03 @ 22:45:13
Är pinsamt trött efter Friskis-passet, haha! Ska ta och lägga mig snart.. Har knappt pluggat nått bara läst igenom min presentation till engelska EN gång. Var är motivationen när man behöver den som mest?!

Efter träningen åt jag middag med hela familjen samlad, myspys! Gemensamma middagar hör inte till vardagen i min familj. Alla har så mycket för sig så sin kant under veckorna - jobb, skola, träning, plugg, möten osv, så vi äter olika tider och ofta på olika ställen. En del kan tycka att det är lite synd, för mig är det normalt och inget jag tänker på. Dessutom blir det mycket trevligare när vi väl äter tillsammans :)
Sova eller plugga, det är frågan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0