Monday morning

2011-05-02 @ 09:12:03
Idag är det måndag (om ni inte märkt det) och det betyder att ännu en hemsk skolvecka drar igång och stryper alla planer på ett privatliv och bjuder på plugg, plugg och plugg. Det är ungefär så mitt liv kommer se ut de kommande veckorna, plugga hela veckorna och skita i skolan totalt på helgerna..

måndagsmornar så brukar jag egentligen börja 08 med kriminologi men idag (och nästa måndag) har vi ingen lektion för att vi ska jobba med vårat fördjupningsarbete. Vi ska undersöka olika delar av rättsystemet, jag ska intervjua en domare vid Stockholms Tingsrätt. Dock inte idag, förmodligen efter skolan någon dag.

Insåg nyss att jag bara har två lektioner jag behöver närvara på idag! I allmän rättslära håller vi på med även där en frdjupningsuppgift (Vad är rätt?-uppsatsen) så vi behöver inte vara kvar i skolan den sista lektionen (y) Nu blev min dag lite ljusare :)
En sommarkväll '09

Hoppas ni får en bra start på veckan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0