Nordic Water Peace

2011-05-27 @ 16:29:22
Är läskigt mätt! Köpte den nya ben and jerry's-glassen - Nordic Water Peace - för att motivera mig själv till att plugga (trots att det är fredag). Den var såååå god! Massa choklad (gulliga peacemärken i choklad), var tvungen att stoppa mig själv från att inte äta upp hela paketet! Och nu är jag jättemätt och men har knappt börjat plugga.

Ikväll ska jag ha fredagsmys med pappa. Haha. Mamma är i England (avundsjuk!) och syrran är hos en kompis. Så jag ska försöka tvinga far min att kolla på en chickflick medans han kommer försöka sätta på en action ist. Tror dock att han kommer vinna. Jag gillar ju faktiskt action, litegrann.. (och det är nästan lite elakt att låta honom se en chickflick..)

Nu kör vi fredag everybody!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0