Olivia

2011-05-01 @ 21:09:46
Idag fyller min fina barndomsvän 18 år!
Jag och söta Olivia hos min farmor för 6 år sedan

Jag insåg att de enda bilderna jag har på oss är typ 5-6 år gamla.. Inte bra! Nästa gång vi träffas ska jag ta massa bilder, mehehe :D

Vi har på något sätt alltid varit kompisar. Vi har typ känt varandra sen vi var bebisar och låg och dreglade på en filt tillsammans :) Vi gick på samma dagis, simskola och idrottsskola. Har firat midsommar, jul och födelsedagar tillsammans! Vi är så gott som släkt, haha. Alltid vänner trots att vi träffas allt för sällan! Nu på senaste tiden har vi börjat träffas oftare vilket är skitbra!

Hoppas du haft en toppenbra 18-årsdag!
Grattis Livla!
Kommentarer
Postat av: Livla

Tack Annika för det fins inlägget!:)<3

Couldn't agree more, vi har alltid varit och kommer alltid vara vänner:)



Du är trots allt den kompis jag känt längst och kommer säkerligen vara det för resten av mitt liv:)



Tack för att du finns!:D<3

2011-05-02 @ 20:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0