Photos

2011-05-25 @ 17:34:01
Idag fick jag massa bilder från Felicia, jag ska göra en fotokalender och eftersom hon alltid har kameran med sig och dessutom tar fina kort så ville jag ha hennes. Har suttit och kollat på massa minnen i flera timmar nu. Fastnade verkligen!

Det jobbiga blir ju att välja ut 54 bilder.. Vill ha med alla! Varför finns det inte 540 veckor ist?! Jag älskar att ha foton (minnen) men jag är superdålig på att ta kort.. Bra att nån annan gillar att göra det!
Tack söten! You're the best ;)
Snygga som få! Eller..... Vad hände?!

, asså vi är faktiskt snygga!

Nu ska jag fortsätta belasta min beslutsångest och välja ut lite bilder. Later!
Kommentarer
Postat av: Felicia

Klart vi är :D

2011-05-25 @ 18:59:52
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0