Sleepy

2011-05-20 @ 09:28:11
Hjälp! Asså gud.. Jag har verkligen ingen koll just nu. Jag vaknade för ett tag sen och gick och duschade, och när jag kommer ut från duschen upptäcker jag att jag inte alls har gott om tid (som jag trodde) utan är typ två timmar försenad! (Det roliga är att min lektion börjar om tjugo min, men det finns ingen chans att jag kommer dit i tid. Det går typ inga bussar från mig..) Men jag blir så arg på mig själv. Jag vet att jag vaknade, snoozade och somnade om 10 min innan jag egentligen behövde gå upp.

Som tur är har jag bara två lektioner idag, matten är inställd! Men det jobbiga är att jag missar samhälle och jag har inte haft det på typ två veckor och jag måste prata med läraren.. Iriiterande! Sen har jag franskaprov oxå, kul.

Hoppas dagen blir bättre än början.. Ikväll ska jag och syrran hänga med Caroline :D
Ha en fin fredag på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0