Stryka och prioritera

2011-05-04 @ 17:21:17
Efter skolan var jag och skrev på anställningsavtal på DeLaval! Känns så skönt, jag har ett jobb!! Jag ska få ett eget kontor och en mail :D Dessutom höll jag min presentation på engelskan idag, skönt att ha det överstökat och att det gick bra oxå :)

nu kan jag stryka det från plugglistan :) Tyvärr är det mer på listan, måste hoppa över träningen med laget idag, har läxförhör och NP-förberedelse till imorgon.. Dessutom en uppsats i allmän rättslära och en analys i geo/natur att göra så fort som möjligt. Ibland måste man ju prioritera det som är viktigt, inte det som är roligt :/

Stryka, prioritera och hälla i mig kaffe = min eftermiddag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0