Survivors

2011-05-22 @ 14:46:24
Hej på er! Vad har ni haft för er idag? Jag hoppas att ni varit ute och njutit av det finfina vädret! Det har jag, underbart var det! Har fått linjer och allt. Ska dra på mig bikinin och bege mig ut igen :)
Planen var att se nya Pirates-filmen ikväll men det blev framflyttat. Lite synd, är sjukt taggad på att se Jack Sparrow igen.. Men ändå, nu behöver jag inte avbryta solandet! (Positivt tänkande mina vänner)

Just det, vi överlevde! Tydligen så skulle jorden gå under i natt. Enligt nån knasig människa.. Är jag den enda som inte visste om detta? Syrran och Carro höll på att dö när de hörde att jag inte visste om det. Men som sagt, inget hände så det var väl inget värt att veta.

Nä, solen väntar inte..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0