Trea!

2011-05-15 @ 11:45:09
Hejsan! Hade tänkt blogga innan vi drog till Carolin men jag hann inte. Jag kom nämligen på att jag skulle locka mitt hår, för att se hur det blev med min "nya" korta frisyr. Det blev ASFULT! Usch >.< Blev lite ledsen faktiskt, jag älskar att ha lockigt hår och nu måste jag vänta i typ ett år innan jag kan ha det igen :( Iaf så var jag tvungen att blöta ner håret och börja om från början, vilket tog lite tid..

Det var supertrevligt hos Carolin, vi åt god mat, spelade kubb (mitt lag förlorade båda gångerna, haha!) och sedan hamnade vi framför Eurovision iaf :D Hade räknat med att missa det eftersom jag skulle till Carolin men det var tydligen fler Saade-fans där (y) Och bra gick det ju oxå! Han låg tom etta i flera minuter!! Lite segt att Italien gick om oss av sista rösten (deras låt var inte ens bra!) och vi enades om att Azerbajans låt lät som filmmusik till en romantisk komedi. Bättre än förra året iaf! (Där ser du Fika, han var bra!)

Jag har egentligen inte tid att sitta här och blogga, vi ska fira pappa och syrran och släkten är påväg - måste städa, laga mat och klä på mig! Later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0