Uschamej

2011-05-31 @ 09:40:49
Hej på er! Idag börjar jag 11, yeey! Dock känns det lite onödigt att åka till skolan över-huvud-taget! Men man ska inte klaga. Livet blir bättre om man ser saker positivt ist för att alltär fel eller problem :) Jag har iaf bara franska (där vi ska få våra betyg), lunch och geografi (men misstänker att vi ska ha naturkunskap iaf). Ikväll blir det förmodligen Friskis, frågan är bara vem som hänger med och svettas, Louise? :)

Vet ni, jag hade tänkt äta frukost ute (ååh, vad mysigt!) och gick och hämtade bord och stol (tungt!) och fixade. Så tar jag med min kaffekopp och mackan och sätter mig ute.. Och fryser! Faan vad kallt det var :( Ska detta föreställa sommar eller?!

Nu ska jag värma mig (!) och bläddra i "the Royal Wedding" som mamma hade med sig från London! (Okej, jag är typ weddingzilla, inte bride - jag ska ju inte gifta mig - men bröllop! Love'em!)
Lite sne och dålig webcam-bild, men ni fattar..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0