VG

2011-05-31 @ 20:44:52
Precis efter jag skrivit inläggen nedan så blev det varmt, jättevarmt! Som tur var :) När jag kom till skolan så fick vi glass av vår franskalärare och satt ute i solen och utvärderade kursen och fick reda på våra betyg.. JAG FICK VG! Så glad! Trodde verkligen att jag skulle få G så det var riktigt skönt att få det högre betyget (y) Sen mobbade vi Felicia lite (massa) och hade naturkunskap utan att göra något.

Efter skolan gick jag, Louise och Felicia och köpte en långklänning till Felicia och sedan åkte vi till Rönninge och satte oss i en park och sen satt vi där i FYRA timmar. Japp.. Jag och Lulu skulle åkt och tränat och Felicia skulle shoppat till Japan men vi liksom fastnade där, haha. Vi lärde känna varandra på en helt ny nivå kan man säga.. Nu vet i allt om varandra, typ. Men de drar ju liksom om tre dagar och lämnar mig i 17 dagar, så man får ju ta och passa på ;)

Ska ta och fira mitt franskabetyg med en hamburgare och fruktsallad!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0