1:a Advent

2011-11-27 @ 13:11:59
Oj, här har det ekat tomt! Har haft massa annat för mig, och eftersom min baby-iphone strejkar mot blogg.se-appen så blir det inget bloggande :(

I fredags, gud det känns som ett år sen det var fredag, så åkte jag in till stora staden med Felicia efter enbart två lektioner (Y) Vi gick till TacoBar och lunchade, standard! Efter det shoppade vi en födelsedagsoutfit till Felicia och provade massa annat inne på BikBok! Jag köpte en t-shirt och två nagellack!

Sen mötte jag upp Carina och Emilia, tvingade iväg Felicia och gick och köpte present till henne. När vi gjort det var jag pank, haha (la ut för alla på presenten) Nej men typ. Så vi hjälpte Carina att hitta en outfit till Felicias 18-årsfirande. Vi hittade en supersnygg blus på hm och massa smycken till, really good ;D

kvällen såg jag och Emilia Breaking Dawn part 1 och det var så bra! Trodde inte den skulle vara så bra men det var den :D En film som börjar med att Taylor Lauthner sliter av sig tröjan och som innehåller ett bröllop kan inte vara dålig.. SE DEN!
Emilias bild

Igår åkte jag hemifrån 08 på morgonen, helt död, för att gå på domarkurs (ringette) Den höll på hela dagen och var bara repetition på förra kursen. Men "repetitio est mater studiorum" ;D När den slutade åkte jag till moster och träffade kusinerna och bytte om innan jag åkte till American Bar and Steakhouse för att fira finaste! Det blev en supermysig kväll som inkluderade god mat, fina människor, presentöppning (med massa glitter), två födelsedagssånger, margaritas, McD's-häng, iPhone-nörderi och massa skratt. Precis som ett 18-årsfirande ska vara!

Fikas bild

Idag är det första advent. Jag har träning om en timme och måste åka upp till Söder och hämta min väska hos moster. Ikväll är det Pan Am och det är mina planer för dagen. Nu ska jag ha ångest över att det är 1:a advent idag..!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0