Don't worry

2011-11-30 @ 23:20:51
Jag har inte gått in i en depression! Don't worry. Men otaliga timmar av plugg, lite för tänkvärda lyrics och sammanfattning av ännu en England-dag (kommer upp imorgon!) resulterade i minnen (eller avsaknaden av dem), tankar och frågor..

Jag antar att man alltid får "tänk om"-moments. Man undra hur det hade kunnat vara. En annan skolan, andra vänner, annat liv..? Jag skulle inte ändrat något om jag fick göra det om igen men ändå.. Men jag ska inte gräva ner mig i tankar som aldrig kommer bli besvarade. Jag har många fantastiska vänner och massa roligheter inplanerade! Nu ska jag se framåt, man kan ändå inte ändra på det begångna!

Good night little darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0