Nä men Namibia kanske..?

2011-11-29 @ 20:06:08
Hade som sagt var bara en lektion idag, börjar bli en vana, haha! Hur ska jag klara av FYRA imorgon?? Vi hade bara nästa del av test-CAE proven på lektionen så jag skrev ett letter of complain till the customer service och fick gå. Kände inte för att åka hem direkt och ta tag i veckans share of plugg så jag ringde (ja Ida, ringde!) Felicia och mötte upp henne för Nancy's-middag. Dit kom även Linnéa och vi satt och skitsnackade ett bra tag, myspys!

Fikade även med Olivia idag. Trevligt som alltid! Vi har kommit på att vi är riktiga rutinmänniskor när det gäller att träffa varandra. När vi var små åkte vi och badade (på Sydpoolen, badhuset) varje måndag, sen träffades vi varje vecka på Kulturskolan (jag dansade och hon spelade fiol) och nu har vi vårt tisdagsfika.. Weird!
Här sitter jag med min nyskrivna plugglista

Nu blir det plugg. Blää.. Ska skriva en uppsats om de mänskliga rättigheterna genom historien, ööörgjhh! Fick ett sms av Emilia förut om att hon har bokat flyg till Namibia (hon ska på utlandspraktik), åh så avis man blir! Jag vill oxå ha värme, äventyr och erfarenhet!
Var tvungen att kolla på kartan vart Namibia är.. Illa.


Coolt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0