25 oktober 2011

2011-10-25 @ 22:03:29
Hola darlings! Har varit och tränat med Felicia och Louise på Friskis! Jag dog. Jag har inte varot så här trött sen.. Målvaktsträningen, typ. Galet. Men det tyder ju på att det behövdes, och då känner vi oss duktiga ;D

Jag och Ida kom aldrig någonstans med vårat projektarbete.. Föga förvånande dock. Fika och Ronja kom och snackade ett tag, vi gick och pratade lite med rektorn om vår budget och mötte Felicia på Grillen. Sen hade jag historia och engelska innan jag mötte upp Felicia igen för träningen. Social dag trots allt.

Har precis bokat in en dejt med Olivia innan NY och dessutom bestämt att vi ska roadtripa i USA i framtiden, awesome huh! Kvällen går åt till talskrivande, tédrickande och Elisabeth Bennet och Mr Darcy! Nu ska jag skriva ett sms till Alina som åker till Ukraina inatt :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0