Filadelfia

2011-10-23 @ 17:10:21
Sitter och kollar ut på de fina, höstiga löven på träden. Så fina. Hösten är nog min favoritårstid! Tillskillnad från många andra blir jag lite extra glad på hösten, det är min nystart. Inget depp här inte :P

Imorse var jag och Linnéa i Filadelfiakyrkan på S:t Eriksplan på gudstjänst, Felicia och hennes lillasyrra kom sent för de försov sig. Det var riktigt mysigt faktiskt. Jag blev lite förvånad över det, och hur stor och.. modern den var :) Efter kyrkbesöket åkte vi till TacoBar och lunchade, myspys!

Har ägnat resten av dagen åt att städa i min bokhylla. Det känns så bra när man har städat klart. Satte även in skolfotot i en ram, så nu står klassen och ler mot mig :) Nu ska jag köra till ishallen och heja på ungdomslaget med Mikkis och Josse! Ska bara leta fram uggsen först..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0